ΟΡΟΙ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΔΗΓΙΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ
Η εταιρεία SLEEP STROM σας εγγυάται την άριστη ποιότητα, την κατασκευή και την ομαλή λειτουργία του στρώματος.
1. ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΡΩΜΑΤΟΣ
* Αφαιρέστε το νάιλον της συσκευασίας.
* Δεν πρέπει για κανένα λόγο να λυγίσετε ή να διπλώσετε το στρώμα σας γιατί μπορεί να προκληθεί ανεπανόρθωτη βλάβη τα ελατήρια και στα υλικά που υπάρχουν στο εσωτερικό του.
* Γυρίζετε και περιστρέφετε τακτικά το στρώμα σας χωρίς ποτέ να το λυγίζετε για να μην προκληθούν παραμορφώσεις.
* Αφήνετε το στρώμα σας, τουλάχιστον μια φορά το μήνα, ακάλυπτο για μερικές ώρες πάνω στο κρεβάτι.
* Μην σιδερώνετε ποτέ πάνω στο στρώμα, γιατί μπορεί να επιφέρει επιφανειακή αλλοίωση στο ύφασμα ή υπάρχει πιθανότητα ο ατμός να περάσει στο εσωτερικό του στρώματος προκαλώντας μούχλα.
* Διατηρήστε το στρώμα σας στεγνό.
* Δεν πρέπει να βρέχετε ή να πλένετε το στρώμα σας.
* Μην επιτρέπετε στα παιδιά να χοροπηδούν πάνω στο στρώμα διότι η επικίνδυνη αυτή συνήθεια μπορεί να προκαλέσει σοβαρές βλάβες στο στρώμα και τις περισσότερες φορές χωρίς δυνατότητα αποκατάστασης.
*Λόγω της προέλευσης των υλικών (βαμβάκι, αφρώδες υλικό, latex), το στρώμα μπορεί να εμφανίσει απόκλιση στην επιφάνεια 1-2 cm. Μια τέτοια υποχώρηση έως και 2 εκατοστά είναι φυσιολογική και δεν αποτελεί ελάττωμα ή κατασκευαστικό σφάλμα.
*Συνιστάται η χρήση προστατευτικού καλύμματος για το στρώμα.
*Τα υφάσματα που χρησιμοποιούνται στα στρώματα είναι οικολογικά από φυσικά υλικά όπως βαμβάκι, μετάξι, μαλλί κ.α. Με την τριβή ενδέχεται να δημιουργηθούν κόμποι στις ίνες του υφάσματος το οποίο είναι απολύτως φυσιολογικό και δεν θεωρείται λάθος του στρώματος.
*Μην χρησιμοποιείτε τις χειρολαβές για την ανύψωση του στρώματος με όλο του το βάρος. Οι χειρολαβές χρησιμοποιούνται μόνο για ελαφρά μετατόπιση του προϊόντος, εφόσον αυτό έχει ήδη τοποθετηθεί στο κρεβάτι.
2.ΟΡΟΙ ΚΑΙ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ
* Το στρώμα δεν θεωρείται ελαττωματικό εάν κάνει βαθούλωμα, το βαθούλωμα προέρχεται από το βάρος του σώματός μας. Ελαττωματικό θεωρείται εάν είναι πάνω από 10% του κανονικού ύψους πχ αν το στρώμα είναι 25 εκ. ύψος τότε μέχρι 2,5 εκ. επιτρέπεται το βαθούλωμα.
* Εξαιρούνται τα στρώματα τα οποία είναι λερωμένα καθώς και μη προσεγμένα.
* Εάν το στρώμα δεν είναι τοποθετημένο σε σωστή βάση.
* Όταν καθόσαστε στην άκρη του στρώματος.
* Όταν το χρησιμοποιείτε ως κάθισμα.
3.ΕΓΓΥΗΣΗ ΣΤΡΩΜΑΤΟΣ
Η εγγύηση καλύπτει τα κατασκευαστικά σφάλματα του στρώματος ή την αστοχία υλικού. Αν το πρόβλημα οφείλεται σε κακή χρήση, τότε το κόστος της επισκευής του και της μεταφοράς του θα επιβαρύνει τον πελάτη. Ως «κακή χρήση» νοείται, ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, κάθε παραβίαση της φροντίδας και των όρων, όπως περιγράφονται παραπάνω.
1. Η εγγύηση ισχύει μόνο για την ελληνική επικράτεια.
2. Η εγγύηση καλύπτει την επιδιόρθωση του προϊόντος ή την αντικατάστασή του.
3. Σε περίπτωση κατασκευαστικού προβλήματος μέσα στο χρόνο διάρκειας της εγγύησης , η εταιρεία αναλαμβάνει την επισκευή του στρώματος, με ίδιου τύπου υλικό κατασκευής.
4. Σε καμία περίπτωση δεν γίνεται αντικατάσταση στρώματος ή επιστροφή χρημάτων.
5. Η εγγύηση δεν καλύπτει περιπτώσεις φθοράς από κακή χρήση, συντήρηση, μεταφορά ή αποθήκευση του προϊόντος και ιδιαιτέρως από τη μη τήρηση της φροντίδας του στρώματος.
1) Στον σκελετό ανατομικού στρώματος (ανεξάρτητα ελατήρια) παρέχεται εγγύηση για το χρονικό διάστημα 10 ετών, ειδικότερα :
i) 1ο -5ο έτος: 100% εγγύηση
ii) 6ο -10ο έτος : ποσοστιαία συμμετοχή στην επισκευή του στρώματος, η οποία καθορίζεται από τον εκάστοτε τιμοκατάλογο υπηρεσιών επισκευής της SLEEP STROM, όπως αυτός ισχύει κατά το χρονικό διάστημα διαπίστωσης της βλάβης ή αναφοράς αυτής από πλευράς του αγοραστή και σχετικής ειδοποίησης της εταιρείας μας.
2) Στον σκελετό ορθοπεδικού στρώματος (bonnel ελατήρια) παρέχεται εγγύηση για το χρονικό διάστημα των 5 ετών, ειδικότερα :
i) 1ο – 3ο έτος : 100% εγγύηση
ii) 4ο – 5ο έτος : ποσοστιαία συμμετοχή στην επισκευή του στρώματος, η οποία καθορίζεται από τον εκάστοτε τιμοκατάλογο υπηρεσιών επισκευής της SLEEP STROM
3) 2 χρόνια εγγύηση στα αφρώδη υλικά τους.
Τα υφάσματα που χρησιμοποιούνται στα στρώματα είναι ελεγμένα και φέρουν όλες τις προδιαγραφές που ορίζονται από την Ε.Ε. και δεν παρέχεται εγγύηση.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι η υπόδειξη του τιμολογίου ή της απόδειξης αγοράς.
Η εγγύηση των στρωμάτων δίνεται με την προϋπόθεση της σωστής χρήσης του στρώματος και καλύπτεται από τυχόν κατασκευαστικά λάθη και αστοχία υλικών.
Η εταιρεία εγγυάται για την πλήρη επιδιόρθωση για το υπολειπόμενο χρονικό διάστημα της εγγύησης καθώς και τον τεχνικό έλεγχο του στρώματος . Αντικατάσταση με καινούριο στρώμα δεν γίνεται.
Στην περίπτωση της κακής χρήσης καθώς και στην περίπτωση που υπάρξει ελάττωμα λόγω υπαιτιότητας του πελάτη, το κόστος επισκευής και μεταφοράς από και προς την εταιρεία καθώς και ο έλεγχος του προϊόντος, επιβαρύνουν τον πελάτη. Στην περίπτωση κατασκευαστικού σφάλματος ή αστοχίας υλικών,δεν επιβαρύνεται ο αγοραστής και ο τελικός καταναλωτής για την επιδιόρθωση, τυχόν εργασίες που θα χρειαστούν και τη μεταφορά.
4. Η ΕΓΓΥΗΣΗ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΕΙ :
* Την τροποποίηση του στρώματος, λόγω τοποθέτησης σε λαμαρίνα ή σήτα ή αραιές σανίδες.
* Συνιστάται η χρήση πυκνού τελάρου με κενό ανάμεσα στις σανίδες όχι μεγαλύτερο από 3 εκατοστά.
* Την λεκιασμένη ή σχισμένη επιφάνεια του στρώματος.
*Προβλήματα που προκλήθηκαν λόγω σιδερώματος πάνω στο στρώμα και μην κάνετε χρήση οποιασδήποτε μορφής ατμού.
*Την οποιαδήποτε φθορά από λανθασμένη αξιοποίηση του στρώματος όπως κακή χρήση, συντήρηση, μεταφορά και ιδιαίτερα τη μη τήρηση φροντίδας του στρώματος.
* Όταν το στρώμα τοποθετείται ακατάλληλα και με δυσκολία στο κρεβάτι χωρίς να έχει κενό 1-2 CM σε μήκος και πλάτος.
* Όταν η βάση, το κρεβάτι ή το υπόστρωμα έχει προεξοχές λόγω κακής ποιότητας.
* Όταν το στρώμα είναι μεγαλύτερο της βάσης του κρεβατιού ή του υποστρώματος.
* Όταν κατά τη μεταφορά παραμορφωθεί ή εξαιτίας αλλοίωσης από κάποια πιθανή αναδίπλωση κατά τη διάρκεια της μεταφοράς.
* Έχει βραχεί ή έχουν χρησιμοποιηθεί ακατάλληλα ή χημικά καθαριστικά. Προτιμήστε στεγνό καθάρισμα σε εξειδικευμένα συνεργεία.
* Εάν το στρώμα λερωθεί ή φθαρεί κατά την μεταφορά, δεν υφίσταται καμία ευθύνη του μεταφορέα ή του πωλητή.
*Την επιστροφή στρώματος λόγω λεκέδων.
*Την αλλαγή στρώματος λόγω εσφαλμένης επιλογής μοντέλου και διαστάσεων κατά την αγορά.
* Σε περίπτωση που η μαλακότητα ή σκληρότητα δεν καλύπτει τις ανάγκες του αγοραστή, επιστροφή του στρώματος δεν γίνεται δεκτή.
Για τον παραπάνω λόγο προτείνουμε να δοκιμάζετε το στρώμα, πριν την αγορά.